söndag 20 maj 2012

Helgen

Helgen har gått otroligt fort. Lea åkte till sin pappa i fredags och jag jobbade till 16. Sen for vi till Orsa och var ute hela dagen. Jag målade om mina korgar till hallen från bruna till vita så klart :) sen messar Elinor och ville ha skjuts från Orsa till krogen. Självklart ställer man upp :)
Lördag, hämta en bakis Fredriksson och luncha på Hellmers sen självklart till glasbanken ;) sen tog jag cykeln och cyklade till Orsa, ja ni läste rätt hehe jag cyklade hela vägen. 1timme exakt tog det. Den tiden ska jag försöka slå varje helg. Dock hade jag världens träningsvärk så jag tog det ganska så lugnt.
Sen åt vi en supergod tjädergryta som kära svärmor lagat sen vart det tårta och kaffe och självklart lite vin :) en riktigt trevlig kväll. Sen var det meningen att jag skulle ut med alla härliga flickor, men då en viss person förstört mitt humör, så försvann mitt sug att gå ut. Men vad gör det när jag fick mysa med familjen.
Idag är det söndag och jag städar på. Tvättar och plockar. Sitter och tar mig en underbar kopp kaffe nu medans pappa och oliver åkte till Orsa och hämta mina korgar. Om någon timme kommer Lea hem <3  marina kommer och hämtar sängen som jag skulle sälja. Så jag har saknat henne. Blir massa kaffe och prat :) 

Älskade barn


Inga kommentarer: