tisdag 29 maj 2012

Baka, baka liten kaka

Inget storverk direkt men en god paj vart det allt :)

Idag har jag vart ledig och fått mycket glest. Tvättat, städat, bakat, vart ner på stan med Åsa och inhandlat blommor till balkongen. Hittade även en skjorta och en tunika åt mig.  Åkte upp till Ica maxi och handla lite mat. Sen hem och hämta tösen min på skolan. I dag fick hon ta med sig glass till skolan som vi köpte så barnen hade att mumsa på. Som en fin liten gest att sommarn snart är här. Uppskattat till tusen :)
Hem och åt lite sen for vi till Elin och tittade på nytillskottet. Så söt pojke dom fått. Fick även present av oss. Va hemma hos dom och lekte och fika och drack kaffe. Barnen vart även bjudna på glass och mat där :)
Sen hem och iväg på fotbolls träning. Medans Lea va på träning passade jag på att åka in till jysk för att inhandla lite till, till balkongen så nu är det så fint :) jobbar 2 dagar nu sen är jag ledig heeela helgen


Inga kommentarer: