måndag 14 maj 2012

8 kilo kvar

Nu är det endast 8 kilo kvar till vikten innan jag fick oliver. Men mycket skinn som ska "dras åt" men det hinner jag med sen. Trots allt så har jag fått 2 barn.
Just nu så händer inte så mycket i mitt liv. Njuter med barnen de få timmar jag får, jobbar så mycket nu.

Igår hände nått hemskt :/ Oliver brände fingrarna på spisen och har nu stora brännblåsor på 3 fingrar :'(  mammas lilla kille. Men han har återhämtat sig bra. Var hemma från dagis idag med pappa men imorgon ska han dit :)

Så här ser jag ut idag. Men snart är jag där :)


1 kommentar:

Therese♥ sa...

Hej tjejen!

Tråkigt att höra att lillkillen bränt sej :( De är kvicka...

Men vad duktig du är med dina graviditetskilon! Heja! Men jag tycker du är fin som du är!! Jag har fortfarande min sista graviditet runt kroppen :P Å han fyllde precis 4 år....

Hoppas vi kan sällskapa på gymmet nån dag, nåt pass?

Kramar! Therese