lördag 12 maj 2012

Helg och jobb

Denna helg är inte så händelserik direkt. Jobbade kväll igår och jobbade dag idag och imorgon jobbar jag 8-12 sen börjar jag igen på kvällen kl 15.45-21.30. Lea åkte till sin pappi igår men kommer hem imorgon. Lycka när hon kommer hem. Men denna helg har gått fort hittills. Har jobbat med Elinor, mycket trevligt med skratt och skvaller ;) sprang in på stil idag på rasten och hittade den perfekta toppen till nästa helg. Då blir det utgång. Tro det eller ej men jag ska ut på galej :) wöwö.  ska bli skönt att ta sig ett glas vin och prata med vuxna människor.

Just nu sitter vi och väntar på att maten ska bli klar. Oliver sover så det blir att mysa med min kära gubbe ;) vi ska äta inbakad fläskfile i smördeg. Mums
Men inget bra på teven ikväll.. hmm så typiskt när man ska mysa och äta gott.

Ne nu ska jag äta och njuta.

En snabb och tråkig uppdatering men alltid nått ;) puss hej.

Förresten... Någon som har tips på bra inredningenssidor? Tack på förhand!


1 kommentar:

Frida sa...

Tred4you.se är väldigt bra! :)