torsdag 17 juni 2010

Underbara Lea

Hon var så lycklig när hon fick ha mascara på sig :)

7 kommentarer:

Nina, mamma & gravid med tvillingar sa...

Vad fin hon är! Hon kommer nog bli en killmagnet när hon är äldre, om hon inte redan är det ;)

Lisa sa...

hej gumman!

oh vilken sötnos hon är då :)

jaha så hon badade?
ja men de har ju vart några fina dagar nu faktiskt..
synd att de inte kan hålla i sig över helgerna bara :(

vart jobbar du nånstans då?
ja idag ska vi hem till mina föräldrar hela dagen!
vad hittar ni på då?

jo jag har börjat träna lite igen nu.. Orbitrek och promenader, man får ta det lugnt men annars så går det bra :) Skönt!

kramar!

Mios gravida mamma sa...

SV: Hittills har jag knappt märkt av graviditeten :) börjar få en del sammandragningar och halsbränna nu, men det är nog allt :P Sjdå? Kram

Lisa sa...

jaha spanskgården.. men vart ligger det? tycker att jag känner igen det iaf :)

ja nu är det väl dags för en magbild med? är så nyfiken :)
springa hinner du ja.. hihi.. man måste ju ta det lugnt efteråt med, och njuuuuuuta :)

själv är jag sjuker.. så typiskt inför midsommar :(

kramar!

FOTOGRAF JENNY VENNBERG sa...

Gud vad stor hon blir ! & jisses vilka fina ögon hon har ! :)

helen gravid v35 sa...

stor som ett hus ;D Hur mår du? Kraam

Natta sa...

Snacka om att lill tjejen kommer få grabbarna efter sig som stor.
Hon är ju bara sååå söt!!