onsdag 30 juni 2010

Smal!

Bjuder på den roliga bilden :P

En bild på mig innan jag vart gravid med barn nummer 2.
Jag som trivdes med mina 63-65 kilon!
Men mina barn är värda mer än denna kropp!
Jag kommer ändå inte att vara gravid för alltid :) Så kroppen hinner jag få igen :)

Men det jag saknar allra mest är att få jobba med mitt dröm jobb!

Men jag kommer att få nå så mycket bättre om 12 veckor ! En bebis, en familjemedlem, ett barn, bevis på våran kärlek till varandra! 
Lackeringen finns alltid kvar sen :)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej tjejen! Jätte fin mage du fått!! =)
Hur går det med husletandet? För visst letade ni hus? Kram

Lisa sa...

hej gumman!

ja men det e klart att du kommer att kunna se likadan ut sen! självklart.. men som du säger så får man ju något värdefullt ut av det :)

spännande!
och jobb finns alltid kvar.. önskar jag med visste vad jag ville göra!

nja semestern har vi inget planerat! ska väl till sthlm en vända iaf.. sen kanske vi tar småställen som leksands sommarland, furuvik och såna saker! vi får se vad vi hinner med och har råd med..

ha en bra dag! kramar.