tisdag 8 juni 2010

Oops

Kunde bara inte hålla mig från att handla till Mini och till Lea :)
Allt detta hittade jag på http://www.babyfrog.se/

En godis skål till Lea 

En body till Mini från Lyndmyr of Sweden
En princess skyllt till Lea som det står kom in på ena sidan & stör ej på den andra sidan. Hon har länge velat haft en sådan här men jag har inte velat köpt någon då jag tyckte det var roligare att göra en egen av papper men det gick sönder så nu får hon en överraskning på torsdag då hon kommer hem :D

3 kommentarer:

Nina, mamma & gravid med tvillingar sa...

Åh va jag också vill ha en tjej att köpa söta rosa saker till :)

Sv: Hehe ja magen sa poff så vart den megastor, men bebisarna växer så fort nu så det är nog inte konstigt :)
Hur går det för dig då?
Kram

Lisa sa...

hej gumman!
skönt att du börjar känna dig hemma iaf :)
ja, man kunde ju önska att sommaren kunde komma.. verkar vara sol idag? hoppas att det är varmt med..
vill liksom kunna gå ut i sommarkläderna nu :)
vad har du för dig idag då?
ha en underbar dag tjejen!
kramar..

Lotta sa...

Heej!! Åh vad fina grejer!!! :D
Hur går det för dig med magen??
Jag kom ju på att jag sagt att vi skulle ses med ett gäng mammor nån gång...
Ni får ta å hänga på till lekparken bakom andreasgården nån gång...där brukar vi hänga ibland! :)

Kram