måndag 28 juni 2010

Måndag 28 Juni


Idag är det måndag, och måndagar är sånna dagar där det inte händer så mycket här hemma!
Jag har jobbat och Lea har varit på dagis, lagat mat och handlat och bara tagit det lugnt helt enkelt!
Skönt men måndagar egentligen för då får man ta det lugnt :)
Imorgon jobbar jag 7-21,45 lång dag så Lea kommer vara hemma hos Svärmor och Svärfar.
Lite svårt sånna här gånger då Jonas jobbar borta! Men snart har han semester och då blir Lea ledig :)

Sitter och planerar vad man ska hitta på i sommar.
Jag jobbar ju hela sommaren fram till den 21 Augusti så det blir inte att hitta på allt för mycket!
Jag sitter och planerar en barnledig helg då vi ska åka till Sundsvall och bo på Hotell och shoppa tors-sön, ska även ut och se sevärdheter också, inte bara stadsliv!
Älskar Sundsvall! Så himla mysigt där.

Nu ska jag vika tvätt innan sängen kallar! Ha en fortsatt trevlig måndag!
Kram

2 kommentarer:

FOTOGRAF JENNY VENNBERG sa...

Tack för den fina komplimangen :)

Jaag tycker absolut att du ska skicka in till en katalog ! Hon är ju som jag sa innan så himla vacker & ögonen drunknar man ju nästan i :)

Lisa sa...

Ja men det e tur man har svärföräldrarna som kan ställa upp när man jobbar sådär länge! Men skönt med semester snart iaf.. Får du ingen semester du? Ingenting?

Hoppas att det går bra med magen iaf :) kramar.