onsdag 20 mars 2013

Skatterverket.. I love it!

Samma visa som alla andra år :)
Får tillbaka mycket. Fast i år slog jag rekord !!
Men det ska sparas! Den som spar han har!
 
Idag tänker man på ett helt annat sätt!
Man vill ju ha det stabilt och bra ekonomiskt!
Ett sparande, en back up ifall det kommer oförutsedda utgifter!
 
 
Nog om detta med pengar!
 
Har fått förlängt vikariat ända till 30 september! Wihoooo
Så jäkla härligt. Så i år får jag alltså min första semester sen jag gick i skolan! Då hade man ju sommarlov. Så första semestern sen jag var 18 år.
 
Det går bra nu :)
Mycket papper ska fyllas i för det kommande... Försäkringskassan, försäkringar osv.
Men skönt när det är gjort. Sen är det bara att invänta D-dagen och njuta av livet!
 
Ne nu ska jag laga lite mat till min kära familj!
 
Over and Out

Inga kommentarer: