onsdag 6 februari 2013

Kvälls jobb

Ikväll väntas kvälls jobb och jag känner mig inte direkt pepp på det.
Seg i kroppen och har ingen lust att göra nått direkt.
Men visst får man väl ha sånna dagar då man alltid har nått för sig annars??
 
 
I brist på annat har jag beställt nya tröjor till gubben
Tror han kommer att gilla dom.

 
Längtar till sommaren så in o bomben. Vi bor ju alldeles brevid vägen där Classic rundan går. Så i sommar blir det att sitta ute på altan, dricka en iskall öl och se på fina bilar!
Gud så jag längtar. Min son Oliver lär ju sitta klistrad mot vägen, dag som natt!
Min motor tokiga son. Allt med motorer är han helt galen i :)
 
Nej nu blir det att hoppa in i duschen och se om man piggnar till lite!
 
Over and out!
 
 
 
 


4 kommentarer:

Elin sa...

Får jag boka plats på din altan då! ;)

Jessica sa...

Men själv klart ;) Lägger en reservation åt dig :D

Jenny sa...

Åh...vart hitta du dom tröjorna?? Iaf den översta?? =)
//Jenny

Jessica sa...

Jenny- Tröjorna är köpta på ridestore.se :)