måndag 25 mars 2013



Eftersom jag fick förlängt nu och får gå på månadslön nu så får jag dubbla löner i april och sen kommer skatten. Pengar sitter alltid fint :)

Lägga in nytt golv i källaren.. äntligen..  sen köpa det sista i inredningsväg till vårat sovrum samt några hyllor in till Olivers rum.
Nya utemöbler kommer även sista april. Häärligt :)

Livet rullar på och jag mår så himla bra. Ingen.. absolut ingen kan förstöra detta.
Livet hade inte kunnat blivit bättre.
Att träffa kärleken igen och dela livet med någon igen känns fantastiskt.
 
Hade nästan gett upp allt det där med karlar när jag gick ifrån Olivers pappa.
Men så ändrades allt :)


Nu hoppas jag på att få leva resten av mitt liv med Pelle.


Knäppa lite kort runt om i huset snart, så ni får se våran enkla boning ;)


 
 


Inga kommentarer: