fredag 1 februari 2013

Så himla fin dag

Så himla fint väder ute.
Man känner vilket annat humör man blir på. Mycket gladare än vanligt.
Man mår sååå himla bra av solen.
Oliver är fortfarande lite små hängig men ingen feber endast hosta.
Idag ska vi grilla ute på gården i det fina vädret och mysa :)
 
Skulle kunna skrika rakt ut av energi och glädje av solen. Mår såå himla bra ;)
Fredag och "nyvecka" Förklarar som sagt mer sen om den nya vecka.
Ikväll ska jag till min härliga vän Elin. Hon har fyllt år så vi blir några tjejer som ska äta middag kl 19.00 Ska bli skönt att komma iväg och äta mat i lugn och ro. Inga barn som kladdar eller skriker :)
Att bara få vara vid middags bordet och kunna prata om vuxna saker.
 
Sånt är värdefullt att få kunna göra ibland!
Har Pelle att tacka som tar hand om barnen så himla bra.
Idag fick jag även sovmorgon till kl 9.22
Han är så rolig. Han kan smyga upp till barnen innan jag vaknat och låter mig sova vidare. Men ibland blir jag "sur" vill ju också kunna ge han sovmorgon eller kunna vara uppe med alla och mysa så där med barnen och pelle med en härlig morgon kaffe.
 
Ja man är ju bra lustig haha.
 
Att ha ett förhållande där man verkligen hjälps åt i hemmet är helt fantastiskt.
Tänker för mig själv att - Det är så här det ska vara
Så himla glad att jag fick den bästa!
 
Over and Out
Puss & Kram


Inga kommentarer: