torsdag 31 januari 2013

Sjuka barn

Sitter i soffan och kollar på vakna med the voice och intar mitt morgon kaffe.
Lea har gått till skolan för en stund sedan och Oliver sover ännu.
Olivers dagis ringde igår och sa att han hade feber. Febern låg på 39,2
Pelle åkte glatt och hämtade honom då jag har svårt att lämna jobbet bara så där, då det är mycket att göra hela tiden.
 
På morgonen så fick Oliver följa Pelle 1 timme tidigare till hans jobb och vara med och köra traktorn och lasta på lastbilar. Snacka om hel nöjd kille :)
 
Här sitter han i traktorn :)
 
Idag blir det badhuset och plaska lite.
Oliver följer inte med då han behöver vara inne och krya på sig. Febern verkar ha gett sig men hostar gör han. Men jag ska få låna Leo, en härlig grabb på snart 2 år. Så jag Lea och Leo åker och badar  lite. Det ska bli första gången för Leo som han badar i badhus. Ska bli roligt och se hur det går :)
Det ska nog gå bra :)
 
Ne nu ska jag väcka Oliver. Tomt utan han fast han ligger i rummet intill.
Men härligt med morgonmys!
 
Puss och Kram

Inga kommentarer: