lördag 2 februari 2013

God morgon världen

Idag lyckades jag få Pelle att ligga kvar i sängen.
Äntligen :)
Men om han kan sova så vilda som barnen är nu på morgonen. Oliver kör bilarna på Tv-rums bordet så det dånar och Lea pratar alltid högt som vanligt! Hahaha
 
Blir nog en morgonpromenad om en stund! Ut och röra på döfläsket.
Tränade ju som fan ett tag. Minst 5 gånger i veckan ibland 2 gånger om dagen!
Nu INGEN ting.... på hela 4 månader. Men jag har inte lyckats gå upp vikt tack och lov!
Men kroppen känns inte alls lika tight som förut, men jag hinner.
 
Idag kommer barnens Mormor och bonus morfar. SOM barnen har längtat!
Blir lite tårta eftersom jag och Lea har fyllt år!
Tänk att min "lilla" tjej är hela 8 år nu. Går i första klass och allt.
 
 
 
Att jag fick barn i så ung ålder har verkligen inte haft någon betydelse alls.
Fick barn när jag var 16 år. Men fyllde 17 år samma månad. Hon föddes den 3 Januari, den 28 Januari fyllde jag 17 år.
Gick gymnasiet på barn och fritidsprogrammet medans jag var gravid. Tentade av massor för att sedan kunna komma tillbaka efter förlossningen. Gick 3 år men fixade inte att få ett fullständigt betyg. Började jobba på en fabrik först men trivdes inte hundra. Men jobbade där åtminstone några månader.  Fick praktik på Edsbylack .Dom var nöjda med mig och jag påbörjade en lärlingsutbildning på 40 veckor. Efter det sökte jag till Haraldsbo och gick lackerar utbildningen. Fick jobb i Mora flyttade dit.
Vart sedan gravid med Oliver (22år) så jag kunde inte jobba kvar på lackeringen och började då inom hemtjänsten. Sen vart jag kvar. Men är sååå nöjd med mitt jobb idag.
 
Jaja det jag vill komma fram till är att ALLT går med lite vilja!
 
 
 
Over and Out
 

Inga kommentarer: