onsdag 28 juli 2010

Semester

Sjukskriven denna vecka pga foglossningar.
Känns rätt bra att vara sjukskriven, alltså det känns som rätt beslut.
Har verkligen hjälpt att vara hemma och vila, igår var jag på Ica Maxi och handla och sedan tvättade jag rumsmattorna med högtrycken hos svärmor och svärfar. Känner idag att det inte var så smart. Den lilla ansträngningen jag gjorde igår har jag ont för idag. Så då kan ni tänka er när jag har jobbat en hel vecka hur ont jag har då.

Men som sagt det är värt allt för snart har vi en till att älska här i våran lilla familj <3

Idag ska jag till barnmorskan och mäta magen. får se vad måttet ligger på. Jag sa det till Jonas att det skulle inte förvåna mig om magen växt 2cm på en vecka :P
Många har kommenterat och tycker jag har liten/lagom mage på bild. Och den är inte större i verkligheten heller. Så på det viset är den inte för stor. För det finns dom som har stor mage i samma vecka som mig, men då är det de att måtten inte är lika stor liggandes. Det är det när jag ligger ner så "sjunker" den inte ihop så mycket. Så där av måtten.

Idag åker vi till Göteborg och semestrar onsdag-söndag! Ska bli så skönt att komma iväg på semester. Kan ändå inte jobba och jag tänker inte sitta här hela veckan :P
Så det blir shopping i  veckan/helgen. Träffa Jonas syster som bor där nere och min efterlängtade Carro :)

bilder från semestern kommer självklart så fort jag kommer hem  :)

Kram!

 Älskade Lea-Lace som snart ska bli stora syster <3

1 kommentar:

Therese♥ sa...

Hej Jessica... Det går SAKTA men säkert... Min pappa bor kvar till SENAST den 1a okt. Så det är lite svårt att bo ordentligt, men köket känns relativt klart.