torsdag 15 juli 2010

Att göra i sommar

  • Shopping weekend i Sundsvall (Onsdag-Söndag)
  • Åka till Göteborg
 Ja mer finns det inte att göra då jag jobbar under Jonas semester :/ Men jag hinner arbeta upp min föräldrar peng, så jag ser det från den ljusa sidan!
Köpt ny bil har vi också gjort. En Wvolksvagen pick up.
Jonas ska ha den att pendla i till Edsbyn när han åker och jobbar. Audin ska vi sälja, har ju bara haft den som tills vidare bil. Så jag och Lea kommer att åka i S70:n

Jag går in i vecka 30 imorgon. Nu börjar det äntligen närma sig :)
Foglossningarna blir värre och värre, men jag ska köpa ett sådant där stöd till bäckenet! Hoppas det hjälper!

Har inte hunnit köpa så mycket till bebis ännu, men ska ta det då vi åker till Sundsvall!
Lite kläder bara. Spjälsäng, amningskudde, babysitter har vi hunnit att fixa.
Vagn spar vi till sist!

Bjuder på en magbild  :)

 Magen när jag ligger ner :)

Ha en toppen helg! Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman.. Du va ju inte stor för att vara snart i vecka 30 hehe..
Puss puss

Lisa sa...

hej gumman!

men shit vilken liten minimage!
ha ha!
får det verkligen plats en bebis där inne? ;) jättefin är den iaf!
måste vara skönt?

låter som ni ska ha det skoj i sommar iaf :)
skönt att ha lite planer..
hoppas att ni haft en underbar daG!

kramar!