tisdag 16 februari 2010

Hus!

Jag har köpt ny kudde in till sov rummet. På ena sidan står det Carpe Diem Och den andra översättningen  på svenska. Fånga dagen! Jättefint :)

Annars har den inte hänt just så mycket tycker jag! Vardagarna rullar på som dom ska! Pluggar och står i. Väldigt trött just nu för tiden! Men det är väl passerande.
Har tittat på ett hus i Stackmora. Ett som jag verkligen tycker jätte mycket om. De ska ha 850.000 för det. Men det är SÅ mycket mark till också. Det är mark på 41tusen någonting kvadratmeter.. Åh det är verkligen som jag vill ha det. Hoppas Hoppas det blir vårt nu. Jag tror gubben också gillade det jätte mycket. Det är jätte många uthus till det också.

Nu ska jag laga lite mat! Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!

2 kommentarer:

Therese♥ sa...

Jag håller mina tummar för huset!! Är ni med och budar nu?? =) Hoppas att ni flyttar till Orsa, bättre än mora =) Skämt å sido... Jo jag börjar komma till lite rätta med blogspot sidan, men har antagligen lite kvar att lära. Det här med Blogvärde som du har på din sida, tjänar du pengar på din blog, eller vad menas? =)Hur går plugget?

*Stor kram*

helen sa...

Hoppas ni får huset, håller tummarna :) Kram