torsdag 25 februari 2010

Ledig dag :D

På torsdagar är jag ledig från skolan och då är även Lea ledig med mig :) Idag städar vi och har oss.
Senare ska vi ner på stan och fika med Elin.
Igår när jag hämtade Lea från dagis så åkte vi till China House och käkade lunch! Gud va hon njöt av att få vara på restaurang och få beställa själv. Hon njöt på ett sätt som fick mig att le som aldrig förr.
Efter vi lunchat på stan så åkte vi mot Rättvik (vikarbyn) och hälsade på Sofie och hennes dotter på 2 år.
Vart kvar där hela dagen och vart även bjudna på middag! Tack för det Sofie. Det var toppen gott.

Idag kommer även min gubbe hem :D Äntligen, så som jag och Lea har väntat.

Ja ni är säker nyfikna på hur det vart med huset! Det vart inget. Jag vet inte varför det inte vart nå men vi letar vidare. Vi klarar oss i lägenheten tills vidare! Men måste hitta hus i Orsa innan Lea ska upp i skolan och då vill jag inte byta skola.

Inga kommentarer: