onsdag 11 juni 2014

skolavslutning

Dagen har bestått av en massa mys och skolavslutning för Lea.
Min lilla tjej som nyss va en liten bebis har nu gått ut 2a klass.  Blir lika förvånad
varje gång likaså när barnen blivit 1år äldre. Varför går tiden så fort ??!! Kan man
inte trycka på slowmotion knappen ?!
 Efter skolavslutningen så ville Lea följa sin pappa hem ett tag. Så jag min mamma, Felix och Urban åkte ner på Stars och köpte kycklingsallad. Rättviks lätt bästa kyckling sallad görs där.
Åkte hem och mumsade sallad.  Sen bjöd jag dom på Jordgubbar och vaniljglass. Det satte pricken över i:et att nu är det sommar.

Lea ligger nu i sin säng och sover så gott. Felix likaså. Bara jag och Pelle vakna. Men vi ska strax krypa ner också. Felix tycker ju om att äta på natten ;) massor också, helst 4ggr. Min lilla mysbebis ♥

Imorgon ska jag försöka mig på att montera ihop studsmattan Pelle köpt till barnen.

Natti Natti

Inga kommentarer: