torsdag 12 juni 2014

Så himla glad. Sprudlar av lycka.
Allt går precis som vi vill :)
Pelle provjobbade i Rättvik 1månad och hade tjänstledigt från Mora.
hoppades på svar från Bergs som företaget heter som han provjobbat för.
Första veckan efter Pelle jobbat klart för Bergs gick, och vi hörde ingenting.
2a veckans första dagar gick sen ringde dom.

 HAN FICK JOBBET !!!
Jag är så jävla stolt över Pelle. Så himla duktig hjärtat mitt ♥♥

Samma dag får jag ett telefonsamtal från försäkringskassan som ringer angående min årsinkomst.  Jag har nämligen lämnat in ett klagomål om att jag inte var nöjd över vad dom
 kom fram till för det stämde inte alls. När dom ringde så kom dom med mycket bra besked.
Så nu kommer jag äntligen få rätt ersättning.
Visserligen har jag inte börjat plocka ut någon föräldrapenning ännu då vi klarat oss ändå gott och väl. Men när det är dags.  Då vill man ju ha rätt ersättning.

Igår vart även Felix 3 veckor.

Han börjar nu komma in i.mer rutiner med sig själv.
Vi har även haft honom mellan oss i sängen.  Men jag sover så himla dåligt då. Så igår fick han börja soba i sin säng. Det blir lite spring åt mig.på nätterna men det är så värt det.  Ne nu måste jah sova.

Over and Out !

Inga kommentarer: