onsdag 18 juni 2014

Mys dag

Idag hann jag städa massor innan klockan ens va 12!
Jag hann dammsuga, plocka undan, stryka gardiner, hänga tvätt samt tvätta en till maskin.
Bytt sängkläder och bäddat sängen. Städat och dammsugit Olivers rum. Gjort rent toalett + handfat
Plockade undan lite på gården! Jaaa en effektiv morgon helt enkelt!


Sen kom Linda och Minnah hit och hälsade på! Himla mysigt!
Att få prata om att vara mamma! Prata om barnen osv.
Skönt att ha någon med barn i samma ålder. Som man kan dela tankar och funderingar med!
Kändes som jag pratade ihjäl henne stackarn!
Men jag tror hon överlevde ;)


Känner just ingen här i Rättvik och när man väl får prata ut om t.ex bebisar så råkar det bli väldigt mycket. Men sååå välbehövligt!


Tog oss sedan en promenad med Felix, Minnah och Oliver ner till Fricks!
Fika lite gott och prata ännu mera :P


Jag som har tusen saker för mig typ samtidigt och tankspridd som jag är så glömde jag plånboken hemma!! Så  typiskt. Kan bli lite lätt rörigt ibland med 3barn. Ett under att jag kommer ihåg att klä på mig själv haha!


Fick även ett superbra tips av Linda att testa en annan nappflaska!
Felix har ju sånna problem med magen då han får i sig så mycket luft när han äter!
Super bra flaska. Mam Anti-kolik tror jag den hette! Givande resultat efter första matningen med flaskan.
Ska bli spännande att se hur han regerar i natt och imorgon om det har blivit ännu bättre!


Over and Out!

Inga kommentarer: