tisdag 12 juni 2012

Tidig morgon.

Idag vart det en tidig morgon. Och jag som är as trött. Men men bara att bita ihop och se glad ut. KAFFE kommer att gå åt mycket idag. Barnen hade somnat tok tidigt igår. Lea hade gått och lagt sig när hon kom hem igår, ville inte ha någon mat ens. Kl va väl runt 17 när hon la sig. Hon var helt slut och trött. Oliver gick också och la sig tidigt igår, han la sig kl 19 och båda barnen brukar lägga sig för natten kl 20. Men idag är dom allt pigga.

I söndags va vi hem till Elin och björn och grillade och hade super mysigt. Så himla gott med grillat. Mums.

Husvisningen gick bra och gillade verkligen huset. Mäklaren ringer upp antingen idag eller imorgon. Ska bli spännande :)

Igår måndag, när jag hade rast på jobbet så va jag ner och fikade på kaffestugan med en Edsbybo som tydligen brukar vara i bonäs jätte ofta då hon har släkt här. Tack för fikat Karin :)

NU ska här städas sen så längtar jag lite tills oliver ska sova. Tror jag lägger mig en sväng jag med då ;)

Ha en toppen bra morgon allihopa.

Bjuder på en bild när barnen leker så fint tillsammans <3 även bild på Elin och björns senaste tillskott, så underbart vacker pojk :)



Inga kommentarer: