tisdag 12 juni 2012

Livet är Tamme fan underbart

Känner mig så himla nöjd med livet. Underbar familj och underbara vänner. Så himla tacksam för alla som finns runt omkring mig. Lycka!

Imorgon blir det budgivning på huset. Nu får alla hålla tummar och tår att vi får det. Hoppas hoppas hoppas.

Idag har vi bara vart hemma och myst. Jag och barnen åkte på maxi och handla mat osv. Sen skulle oliver sova sin middagslur. Jag somna på soffan haha såå trött. Lea myste ner sig i soffan också :) lagade lite lasagne. Mums och massa sallad till. Älskar verkligen sallad.

Barnen la sig i vanlig ordning kl 20.00 sen smet jag iväg till Anna Lindeberg och prata om allt mellan himmel och jord. Tack för kaffet gumman.

Sen kände jag att jag behövde en dos av bästa fröken :) kaffe och snick snack <3 Du ÄR bäst.

Nu är det läggdags även för mig. Ska upp och göra prinsessan extra fin imorgon för hennes första skolavslutning :)

Mina älskade barn


Inga kommentarer: