tisdag 5 juni 2012

Jobb jobb och hus

Nu har jag jobbat väldigt mycket. Jobbat mer än 100% i Maj månad. Vart en del över tids timmar. Tänkte jag skulle vara ledig lite denna vecka med jobb igår och idag men ledig onsdag och torsdag sen jobba helgen. Så himla drygt när man ska behöva "jaga" timmar varenda månad för att veta att man får ihop en skaplig lön. Tur att jag har Jonas som tjänar bra och föräldrarpeng att plocka om det skulle krisa. Men sen oliver börjat på dagis har det inte vart nå problem att få ihop timmarna. Vecka 25 går jag på semesterschema som räcker i 8 veckor så det ska bli väldigt skönt.

I sommar har vi inga planer direkt. Jobba jobba jobba. Ska försöka hinna med att åka till sommarland med barnen åtminstone.

På söndag ska vi kolla på hus :) på torsdag ska vi på banken och prata. Hoppas hoppas ingen mer vill ha huset så vi får det :) Håll tummar och tår för oss :)

2 kommentarer:

Lisa sa...

hejsan tjejen!

ja som du kanske vet så har Oscar vattkoppor här hemma.. så vi har väl vart isolerade sen i fredags typ.. o de lär nog dröja ett bra tag till =( tyvärr.. men sen så.. en vacker dag!

jipppie.. så ni ska kolla på huset nu? spännande =) jag håller tummarna för er!!

KRAMAR!!

Therese♥ sa...

Här är en till som håller tummarna, vad spännande!! Vart är det någonstans? Nyfiken jag! Kram. Therese