onsdag 8 december 2010

Ha tålamod!

Ni får ha lite tålamod när det gäller mig och svara på kommentarer :P
Men jag försöker verkligen hinna med det och att skriva inlägg!

Kvällens 2 utslagna hjältar <3

Här hemma är det fullt upp och livet rullar på som det ska!
Jag har 2 underbara barn och en underbar sambo!
Gud vad jag älskar mitt liv. Känner att jag verkligen har hittat mig i Mora och STOR-trivs! Tack vare alla ni underbara vänner som jag lärt känna <3
Kommer aldrig att flytta härifrån. Jag har hittat mitt här :)

Det har inte hänt så mycket sen sist!
Oliver växer och vi ska på Bvc på fredag! Han vart 2månader i lördags :)
Vid 2månaders ålder kan han flina, håller upp huvudet själv i sittläge men inte så långa stunder (ca 15min)
Han jollrar på för fullt, armar och ben är det full fart på, han har kommit på att han kan slå och spraka på saker. Händerna är i munnen rätt ofta. Han dreglar som en tok så undrar om det redan är tänder på G ?!! Hmm men det kan ju börja smått nu och sen kanske det inte händer så mycket på ett tag!
Lea utvecklas och börjar bli en stor tjej då vi närmar oss hennes 6års dag som är den 3 Januari!
Tänka sig, det är snart 6 år sedan hon kom till världen och idag är hon storasyster :) och inte vilken storasyster som helst utan världens bästa stora syster :)

Imorgon är det babycafe som gäller kl 9-12 sen bär det av raka vägen mot Rättvik för att hälsa på Petra och hennes dotter Cindy :)

6 kommentarer:

Therese♥ sa...

Så mysigt att få läsa din blogg Jessica. Jag blir så glad av det du skriver!!

Johanna.S sa...

tänk, två månader, vad tiden går fort. Seth blir fem månader till veckan, och han har dreglat som en tok sen han var två. Så det blir ingen flytt till orsa!? Bättre att bo i mora, nära till alla affärer mm. snart finns det bara en bensinmack kvar i orsa, blä. dom kan lika gärna skriva orsa fäbod på skylten.

helen sa...

men vilken söt bild <3 Okej, vad bra att ni har det som alternativ, skulle som sagt hellre vilja att de gav båda samtidigt för känns som att hon vet att de ska komma en till efteråt nu när hon varit med om det två gånger. Feber blev de tyvärr denna gång också. :/ Kram på er <3

jessika sa...

åh får kika där då och se hur fattig man ska bli ;p hihi. hur går det med killen eran, är han snäll åså ? :) guuuuud vad söt han är alltså :)

Jenny sa...

Jessica: Haha vad spelar det för roll vart jag svarar?? Haha.
Älskar dig också <3

Ps: Svarade även i min blogg ;) Haha

sandra tofält sa...

Vilken söt bild på dina två sötnosar ! Tiden går verkligen ruskigt fort. Vad härligt att du har hittat "ditt" i Mora & trivs :)