fredag 29 januari 2010

Internet tillbaka

Ja äntligen har internet kommit tillbaka.
Det är ganska full fart här hemma nu för tiden mycket som har hänt med mera.
Lea har skidskola onsdagskvällar 18-19,00
På torsdagskvällar har hon tävlingar kl 19,00
Jag går i skolan och det är en massa prov hela tiden.
Igår blev jag hela 22år. GRATTIS till mig :P
Men dagen innan alltså den 27jan så vart Lea magsjuk.
Min farmor och farfar + syster skulle komma hit för första gången den 28jan.
Vi skulle ta en heldag tillsammans. Äta mat här hemma och gå på vasa museumet och titta på stan å en massa skoj. Men fick lov att ställa in alltihop.
Men det är ganska mysigt när de små är sjuk när man får pyssla om dom så där fast det är ju självklart inte roligt att dom är sjuk, men just att få pyssla om dom.. Lea sa till mig när hon var sjuk.. - Mamma du är så duktig och tar hand om mig.
Lät så himla kul när hon sa det.

Slänger in lite kort från skidskolan ikväll! Kram så länge

Inga kommentarer: