måndag 11 januari 2010

God morgon!

God morgon!
Nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe medans Lea tittar lite på teve innan vi ska iväg till dagis. Kl 13.00 ska jag vara i Orsa idag då det är "samling" ska ju plugga upp min svenska matte och engelska för gymnasienivå. När jag gjorde motorbranchens slutprov så fick jag ett yrkescertifikat. Då krävs dessa tre ämnen annars måste jag göra om det inom 3 år. Så nu har man börjat. Har 3 år på mig innan certifikatet går ut. Men det är lika bra att göra det på en gång så man har det gjort :) Så när det är klart kommer jag alltid att ha det.
Annars denna vecka blir det lungt. Jag ska till Falulasaret och kolla upp mina handleder pga min psoriasis. Sen ska Lea börja på skidskolan för första gången på onsdag :) Spännande!

Ne nu är det dags att bege oss ut mot bilen! Ha en fortsatt trevlig morgon!

5 kommentarer:

helen sa...

Våran lilla gris tackar och bockar :) Kram

Camilla sa...

Tack ska testa den varianten lite mer tror ja :) Kram.

helen sa...

Jo det är suveränt med oss, håller oss friska än så länge. :) Hur är det med er då? Kram

helen sa...

åh spännande, hoppas ni också får glatt besked snart :) Tack tack :) Kraam

Lotta sa...

Hej!! Ja det händer inte så ofta kan jag lova att han vill åka å shoppa haha...jag får släpa med honom på stan och sen när vi väl är där så suckar han högt ;).
Japp du har rätt ..det är jag på kortet :).

Såg att du känner dig ensam i Mora!? Du får gärna hänga på mig nån gång på "mammaträffar" ...vi brukar ses några mammor nån gång ibland på typ lekkompaniet å så...nu va det ett tag sen men det kan man lätt dra ihop! :)

Vet hur det är att vara ny i stan...men jag började jobba på McDonalds direkt nästan och träffade en massa och sen lärde man känna fler och fler med åren!

Ha det!