söndag 15 juli 2012

Underbar vecka

Denna vecka har vart underbar. Mycket jobb men även haft tid att träffa många av mina härliga vänner <3 dock hann jag inte med den underbara fröken på hagen men det hinner vi nog med snart. I helgen har jag jobbat typ hela tiden. Fick i alla fall ihop 31,5 timme i alla fall :) denna månad gör jag 185 timmar tror jag det va jag räknade ihop. 40 timmars över tid men vad gör det när man ändå hinner få lediga dagar.
Imorgon är det säsongsrea på kompis. Det kryper i hela kroppen. Jag och Anna tänker stå där till kl 10 när dom öppnar :)
LÄNGTAR så in i norden. Gah :)

Två barnfamiljer, några nära och kära vänner från Edsbyn som ska bo på campingen i Orsa i en vecka. Så vi kommer nog spendera typ hela veckan där med dom :) mysa i husvagnarna deras, äta god mat och bowla. Så som jag har saknat dom <3

På fredag blir det lite grillning hos en som heter Jocke. Ska följa min kära "tvilling" Jessica Jonsson dit. Haha folk bara skrattar åt oss när vi kommer och går. 2 blondiner 2 Jessicor :) haha tro jag det. Vi brukar även skratta åt de.

Nu blir det lite the, sen blir det sova om jag ska orka med allt som ska hinnas med imorgon :)

Natti natti

Inga kommentarer: