lördag 7 juli 2012

Längtar så...

Idag har vi vart ner på marknaden/tivolit.
Hade sällskap med bästa familjen hällström/kais och deras barn. Vi åkte karuseller och spela på allt som fanns tror jag :) barnen hade super kul och då mår man bra som förälder när man ser barnen full av glädje :)
Jag och barnen gick ner strax efter kl 10.00 kom inte hem förän 16.00 så det vart verkligen en hel dag. Efter all karusell åkning och spelande och handling i marknadsstånden så kurrade våra små magar, så det vart en mysigt middag på strand innan vi gick hem.

Åkte hem och oliver somnade efter allt roligt. Jag och lea myste ner oss till en film och inväntade pappa som åkte båt.

Handlade lite sen vart det ner och åt tårta hos grannen som fyller år. Massa tårta och fikabröd och kakor. Gott gott :)

Nu längtar jag verkligen till huset. Vill flytta in NU...  Stor fin tomt och 6 rum och kök. Kan inte bli bättre.
Har redan hittat tapet till Leas rum bara olivers rum som jag ska hitta tapet till. Sen ska vi bo in oss innan vi ordnar med nått mer. Skönt med ett hus som är fint och inte behöver renovering utan ett som är fixat och fint :) bara att göra det på det vis man själv vill ha det med tiden. Jag vägrar att låna pengar för renovering. Jag tänker spara till det som ska göras.

Nu blir det natten. Måste få min skönhetssömn :P natti

Inga kommentarer: