torsdag 14 juli 2011

Njuter

Jag njuter verkligen av livet. Alla goa vänner runt omkring mig.
Denna härliga stad. Mora är verkligen supermysigt!!
I måndags ringde Anna och ville ses. Cyklade ner på strand och tog oss ett glas vin och pratade om livet. Supermysigt. I tisdags bjöd vi Sandra & Johannes på middag här hemma och tog oss ett glas till maten. Sedan for jag Sandra, Camilla och Anna till Rättvik. Haha vilken resa hem. När vi väl skulle hem så vart jag lite rund under fötterna. Träffade en gammal god vän till mig som gav oss flickor skjuts hem. I en 144a hahaah! Jag sjöng  till musiken och de andra fick sig ett gott skratt åt mig tror jag. Jaja den bjuder jag på. 


Igår, lagomt sliten så skjutsade jonas mig och barnen till Leklandet där vi mötte Matilda och familj! Lekte i några timmar medans Jonas fixade med bilen osv. Igår kväll tog vi oss en tur med båten. Såå mysigt. Avångde förbi glassbåten (den på bilden) Och handlade glass. Dom har så båtarna kan lägga till vid en egen lucka direkt från båten. Jätte lämpligt! 

Bild på Jonas från igår då vi beställde!

Ikväll ska vi ut med Lotta och Patrik och äta på strand. Var menat att vi skulle åka Wasa båten och äta men vågr man chansa med vädret??!! Då det tar 4 timmar att åka den turen. 

Nu ska jag strax ner på stan och leta en topp till ikväll! Sen på lördags drar vi till leksandsommarland och busar av oss :D 

1 kommentar:

Johanna.S sa...

Hej! ja du, visst går tiden fort ibland. Snart dax för kalas för er också. den här veckan är fullspikad varje dag. Ccw ju :)mycket man inte vill missa då. vi brukar inte fara på nån direkt semesterresa, det räcker med allt som händer den här veckan, och så power big meet såklart! kanske att det blir nån tripp till nån djurpark nästa sommar, Seth gillar djur :) Ni då, gjort nå kul i sommar? kramkram