söndag 27 september 2009

Mor och dotter dag :)

Lådorna är köpt på Indiska 79,50 st

Igår hade jag och Lea en riktig mor och dotter dag.
Dagen började med en morgonpromenad med Enzo.
Sedan gjorde vi oss iordning för en shopping dag i Borlänge.
Va i Kupolen en stund. Var laddad för att hitta en massa saker men nej.
Det enda som hittades var en massa saker som Lea vilja ha. Sen två lådor
till hyllorna i köket.
Det vart jätte fint :) Eller hur ?

Här tar vi oss en fika. Lea åt glass och jag Blåbärsmuffin och Kaffe.

I fredags så var jag på färgaffären och köpte plast som man kan ha på bänkskivan.
Detta är resultatet :)
Vad tycker ni?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar gå bra att bo i dalarna. Hälsa Lea och Jonas från mig.

Mvh Kent

Jessica sa...

Kul att du tittade in =) Ja det funkat jätte bra här. Kom gärna och hälsa på mågon helg. Dom hälsar tillbaka.. Kram

Camilla sa...

Jättefint med den där plasten! Går den ta bort utan att det blir märken? Hade gärna satt sånt oxå.. Edsbyns Hyreshus tillåter säkert inte.. Hade ju vart super om de gick ta bort. :P

Jessica sa...

Tack så mycket.
Precis. Dom tillåter det inte här heller. Men det som är så bra att det går ta bort :) Så det är bara att springa till affären tjejen och köpa :D Billig är den också tror jag betala strax över 50 kr för min 1meter köpte jag. Kram

Mikaela sa...

Oh så gott med blåbärsmuffins, jag bakade egna igår. :) jummie.

Jessica sa...

Ja det är sååå himla gott med blåbärsmuffins.. Duktigt av dig att baka egna. Vill också vara så duktig.. Skulle bara misslyckas med mina jag :S