lördag 22 augusti 2009

Saknar min dotter

Saknar mitt hjärta.
Igår åkte vi till Edsbyn för Lea ska till sin far.
Kul för henne att få spendera lite tid med sin pappa.
Men det är jobbigt. Jag är ju så van att ha henne hela tiden :(
Nu försöker man göra det bästa av tiden och njuta av denna
helg innan det är dags för jobb till veckan.
Jobba ful vecka men ledig¨på fredag.
Vart mycket nu på lacken att göra.Ca. 3 veckor frmaöver är det fullt.
Hinner knappt att få in alla bilar. Så då rycker jag in :D
Nästa helg blir det Ikea och shopping. Ska
hitta på lite nya klänningar har jag hoppats på.
Även vardagliga kläder.
Annars i vardagslivet är det fullt upp.
Renoverar köket med målning och ska tapetsera en fondvägg.
Sen hoppas jag på att hinna ta tag i vardagrummet snart nog.
Där är det orange tapet.. Urk. Tycker verkligen inte om den färgen.
Ha en fin kväll. Hej!

Inga kommentarer: