måndag 31 augusti 2009

Förlåt mina kära bloggare!

Förlåt om det har vart dåligt med skribent!
Men mycket där av att jag har såå fullt upp med renovering av lägenhet.
Men lovar att bättra mig!
Målningen är snart klar. Sista och 3e lagret med färg på väggarna sker i morgon.
Även spacklingen ska putsas till imorgon så jag kan påbörja tapetseringen på onsdag.
Känner mig lite smått nervös. Det är mönsterpassning och jag hoppas jag fixar det.
Har även hunnit med inhandling av inredning denna helg på Ikea. Det vart en del saker.
Fick fälla ner baksätet för att få större plats i skuffen då jag och min syster Jenny handlade stora saker (möbler)
Nu är bokhyllan som jag längtats såå efter att få till Leas rum hemma och ihop monterad.
Nästa steg i hennes rum är att ordna garderoben för hennes utklädnings kläder.
Henne rum blir verkligen ett prinsess rum :)
Hyllor till köket köpte jag också. Mina Martini glas och Vin glass ska stå där.
Anledningen till att det är dåligt med bilder nu på bloggen är att laddaren till kameran har försvunnit i flytten :S hoppas på att det blir återfunnen SNART
Slänger in en bild på tapeten i alla fall :)
Ha en fortsatt kväll. Och ett stort Tack för alla er som läser min blogg. Kul med visat intresse då den syns på besöksräknaren :) Lämna gärna kommentarer och var ej blyga för ärlighet. Jag kan ta det!

Tack!

Detta är då tapeten som kommer bli på fondväggen!

Inga kommentarer: