fredag 5 september 2014

Ligger i sängen och myser med Felix. Mammas goding


va och tränade igår med Erica. Kul när man är 2st och kan lära sig nya övningar från varandra.
idag känns det i mage, rumpa, lår. Skön känsla varje gång :)
Jag sa att jag inte skulle väga mig på ett bra tag!! 
som sagt så styrketränar jag. Men vägde in mig innan träningspasset och tydligen har jag tappat 4kg. Wow trodde inte de skulle gå så fort att tappa fett. 

Innan jag vart gravid vägde jag 66kg. I slutet av graviditeten så vägde jag 85kg.
Idag väger jag 70,5kg vill ner till 63kg men väger jag mer men har en hälsosam och vältränad kropp så gör det absolut inget. Vill inte bli för smal för det ser inte hälsosamt ut. 

Har en gång i tiden vägt 57kg och då såg jag ut som en vandrande pinne bara. 
Jag är 177cm lång och ska ligga runt 65-67kg 

nästa sommar ska jag ha en välsvarvad kropp :D

Inga kommentarer: