torsdag 21 augusti 2014

En härlig vecka :)
Måndagen vart det städning utomhus. Förbereder för vintern osv.
I måndags fick mitt lilla hjärta en spruta :/
Tisdag vart det långtråkigt här hemma så jag och Felix åkte till Edsbyn till våran andra familj ;) vart en vinkväll för oss efter barnen lagt sig. Mycke skratt långt in på natten :) Amanda och hennes härliga familj ♥ tänk att vi har vart vänner i 12 år nu. Vi finns för varandra i vått och torrt. Har vi inte pratat på ett tag så känns det som igår. Älskade vän ♥

Onsdag åkte jag och Amanda med barnen till Bollnäs för att handla saker till dopet. Men hitta allt annat än saker till det. Batteri torsk mm sen kom jag äntligen hem. Trodde inte vi skulle vara så saknade men när vi kom hem så vart pappan i huset glad och bjöd på Kinamat och hyrfilm.
kröp i säng  rätt tidigt och somna till tända ljus och aromljus men min man tätt intill mig.

Idag ska vi träffa söta Minnah och hennes mamma Linda. Imorgon ska vi träffa Linda.M och Elvira. Efter det åker vi till Edsbyn för att fira min kära lillasyster som fyllt år ♥


Felix 3månader idag :)

Inga kommentarer: