söndag 18 augusti 2013

Snart Tisdag!!!

Äntligen snart är det Tisdag och våra varor från Ikea kommer :D
Som jag har längtat! Kommer bli toppen nere i sovrummet!

Den 6-8 september drar vi till Stockholm och bor på Hotell! Bokat, betalt och klart!
Bara att vänta! Längtar så himla mycket efter den där Hotellfrukosten. Mums ;)

Många undrar nog hur det blir på bebisfronten! Skriver ut om det här nu för nu har jag bearbetat det gamla! Många vet nog om att jag fick ett missfall i v.14

Visst känns det bittert ibland men en dag i taget!

Jo, på bebisfronten! Pelle vill hemskt gärna, kanske jag också lite granna men samtidigt så är man lite rädd efter det som hände sist!  Men vi stressar inte med nått! I alla fall inte jag. Pelle vill helst nyss men jag är så nöjd med att få jobba och hela tiden höja årsinkomsten! Förra året tjänade jag mycket bra, i år räknar jag med att slå det :D

Och samtidigt som jag höjer årsinkomsten så höjer jag föräldrarpenningen om det skulle bli nått i framtiden! Så nu vet ni lite i alla fall om hur läget ser ut idag :D

Over & Out 

Inga kommentarer: