torsdag 26 maj 2011

Tiden springer iväg!

Vissa dagar får man lov att stanna upp och fundera (i alla fall jag) Oj har det redan gått en månad tänker jag för mig själv! 
Varför ska tiden gå så himla fort för när man har barn? 
Lea får snart sommarlov och efter sommaren börjar hon som sagt förskole klass! Oliver rullar runt överallt, han kryper inte utan rullar sig fram eller ålar!  Idag kom även hans 3e tand :) 


Idag kan han 7m 3veckor gammal säga Pappa & Ajajaj 
Han har tre små söta tänder, sitter utan stöd men tipprisk ;D 
Han springer runt i gåstolen och tar allt han inte får. 
Snacka om att jag känner mig ovan vid den farten Oliver håller. Innan Oliver kom kunde man ställa vad som helst vart som helst utan att någon var dit! Nu får man börja plocka undan saker med mera! 


Annars jobbar jag då jag känner för det eller är hemma ledig. Fullt upp med hela tiden. Fika träffar hit och lekträffar dit, öppna förskolan hit och dit och åka hit och dit hela tiden! Inte lätt att hinna med bloggen alla gånger!! Och vad ska man skriva om ??


Inga kommentarer: