tisdag 22 mars 2011

Vi lever :)

Vilken lycka! Jag har 2 underbara barn och en underbar sambo. Kan inte bli bättre!

Magsjukan hittade hit men både jag och Lea klarade oss :) Tack och lov då vi åker till Stockholm på fredag och känner mig inte så pepp på magsjuka för den delen heller.
Vad som väntar oss i Stockholm är luncher på stan, prat och mys. Handla en del ska jag också men inte nå speciellt. Lite av de ena och det andra som saknas till barnen i klädväg.
Sen helgen därpå så blir det tjejfest i Färnäs hos Lisa. Ser framemot det såå mycket, räknar dagarna ;)
Oliver blir 6 månader snart och idag har han 2 tänder och visar oss vart lampan är med blicken när man frågar efter den.


Dopet apropå, var hur lyckat som helst. Massa tårar från min sida då man stod där uppe under själva docpcermonin och tittade på barnen och mannen i mitt liv och insåg hur lyckligt lottad man är, vilket underbart fint liv man har! Känns så underbart att få känna den känslan! Mäktigt.

Sitter och funderar på leksaker till Oliver, har inte köpt just nå ännu utan har klarat oss med det vi har men nu börjar han bli mer aktiv den lillla krabaten så har tänkt att köpt mig en hoppgunga. Men sen då? Det är stutt, mina små hjärnaceller lyckas inte komma fram till nå mer! Så hjälp mig! Alla tips ni har! Puss

3 kommentarer:

Therese♥ sa...

Hej gumman!! Vad fina ni är familjen!! Å så kul med tjejträff!!
Ja snart måste vi ses. Denna veckan är FULL för min del, men jag ska spana lite hur det ser ut, kanske nästa vecka? Ett nytt jobb, men även det som personlig assistent, ny brukare bara. Men som vikarie förståss! Pluggar också och söker lite högskoleutbildningar, vad svårt det är att veta vad man ska bli när man blir stor!! :P MÅNGA KRAMAR!!

Lisa sa...

Hejsan tjejen =)

Ja det kan man, alltså boka foto.. men grejen är den att jag tar 500 kr och sen får man bilder (redigerade) på en cd-skiva! Eftersom även kompisar har betalat så kan jag inte göra undantag längre =( Men jag har ingen studio! Men här hemma finns det mycket ljusa väggar som funkar bra, annars utomhus eller ja, om ni har det ljust och fint och mycket ljus in i erat hus går det oxå bra =)

Jaaaaa... jag räknar dagarna jag med, ska bli sååå skoj =)
LÄNGTAR!

Kramar.

Lotta sa...

Hej vännen!! Nu har jag uppdaterat hihi..fast inget vettigt men ändå :P.
Jaaa nästa helg smäller det ;). Undra vad man ska ha på sig? Måste nog shoppa mig nå snyggt :P.

Hur mår du? Tråkigt med din morfar. Behöver du prata så finns jag! Kraaam