lördag 23 oktober 2010

Update

 Hade gärna bjudit på en bild men nått en knas så det funka inte :/
Äntligen ett tecken på att vi lever :) hehe

Nu var det längesen jag skrev något här.
Har prioritera bort bloggen då jag vill lägga tiden på familjen istället!
Det förstår väl vem som helst. Men nu har vi börjat komma in i vardagsbestyren och ska försöka ta tag i bloggandet igen. Minst ett i veckan.

Dessa veckor som har gått med nykomlingen Oliver har vart hur underbara som helst!
Lea har vart hemma ledig med oss och börjar på dagis nu på måndag, många blandade känslor för mig, men hon har det roligt på dagis och kan vara ledig lite då och då ändå ;D 
Idag ska vi på dop i Edsbyn. Dock känner jag mig så förkyld och halsen svullen och snorig och hostig är man :/ Men får se om jag piggnar på innan :D 
En bättre uppdatering kommer innan helgen är slut!!

Kramar

2 kommentarer:

Johanna.S sa...

nee tiden finns inte riktigt till för att sitta och blogga på dagarna. Det går bra med Seth, han är lugn och glad för det mesta, men vi är förkylda hela familjen den här veckan, så då har det varit kinkigt på nätter och kvällar. men det är väl så det är, man är ju inte så glad själv heller när man är sjuk. kramkram

catte sa...

Ja det är så himla typiskt.
Babycafeet är på mora biblotek, pratade lite med hon som har hand om det, jätte trevlig tjej :)
nä det är verkligen dötråkigt att sitta hemma hela dagarna, känner knappt någon i mora heller så blir knappt att man tar sig iväg någonstans.
Kramar