onsdag 30 december 2009

Nyår

Snart är det nyårsafton och jag tror det är min första nyårsafton jag verkligen känner att den kommer bli rolig. Har aldrig gjort nå speciellt förut sådär. Men i år kommer vi att tillbringa den i Edsbyn hos Fam. Hillströms
Vi ska äta mat och dricka gott och skjuta raketer för barnen. Jag känner på mig att det kommer att bli så skoj.
Lea är nu hos sin far i Edsbyn. Hon har vart där sedan den 25dec och nu på torsdag ska jag ÄNTLIGEN få krama om henne igen.

Idag firar jag och älsklingen 2år tillsammans. 2 underbara år tillsammans :)
Vi lyxa till det med att äta en av de Orrar han har skjutit. Så det vart orre med rödvinssås och ris. Mums

Igår passade vi på att åka till Valbo köpcentrum och fynda lite på mellandagsrean.
Vi lyckades komma hem med lite nya kläder, kökstillbehör, hyllor, skor m.m

Nu tänker jag avsluta kvällen med ett god natt och det kommer bilder imorgon från lite allt möjligt. Natti Natti

Inga kommentarer: