söndag 19 juli 2009

Äntligen!

Äntligen en lägenhet som vi kan bo i tills vi hittar hus :)
Det känns så oerhört underbart. En lättnad! Jag har planerat redan hur allt kommer att se ut och tapetsering skall ske snarast. Nu den 27e får vi nycklarna.
Känns så tryggt att kunna ha en fast punkt tills dett är dags för hus.
Möbler har viu redan och allt är ju redan nytt. Det enda som behövs är till Leas rum.
Flickan min börjar ju bli så stor nu och är mer försiktigare med saker och ting. Så nu blir det nytt i hennes rum :) Måste sy överdrag till köksstolarna men jag orkar inte :/ Någon som har lust att sy överdrag till sex köksstolar? HÖR AV ER :D
Annars så rullar dagarna så här på semester. Det man har hunnit gjort är..

¤ Vart till Stockholm
¤ Vart i Västerås på Powermeet
¤ Dansbandsveckan i Malung
¤ Crusing i Mora
¤ Till Edsbyn och hälsat på släktingar
¤ Borlänge på Shopping
¤ Besiktiga bilen i Rättvik
¤ Ätit på strandvillan i Orsa och bowlingen i Rättvik med Elin <3
¤ Vart Älvadalen då vi hade tråkigt hemma så vi åkte dit och köpte Thai Take Away och hem igen och åt det :P
¤ umgåtts med min underbara dotter och familj dessa två veckor som har gått.
Elin gumman har vart hit och haft en hemma mys vin kväll med mig och självklart vart det mys på beachen med Elin & Lea :D


Det som kommas skall....
¤ Gotland
¤ Riga
¤ Värnamo
¤ Flytt den 27/7
sen hinner man säkert med nå mer :)

2 kommentarer:

JohannA sa...

Hehe ja det var ju lite lerigt =P jodå, det är bara bra det:) själv då?:) kramar

JohannA sa...

Näe, det händer inte så mkt här :P jobbar och sover, känns som om det är det enda man gör ibland :P